informacjeWiadomości

WYCIECZKA !

18-19.09.2024

W dniach 18-19 września 2024 mieliśmy przyjemność uczestniczyć w wyjątkowej wycieczce zorganizowanej dla naszych mieszkańców. Był to fantastyczny czas! Nasza podróż rozpoczęła się w Nowej Wsi Ełckiej, skąd wyruszyliśmy ku przygodzie, do Gdyni i Sopotu. Wiatr znad morza delikatnie muskał nasze twarze, a fale szeptały historie dawnych żeglarzy. W Gdyni spacerowaliśmy po Skwerze Kościuszki, czując morską bryzę na skórze, a następnie odbyliśmy magiczny rejs po porcie gdyńskim. Z pokładu statku podziwialiśmy piękne widoki, które zapierały dech w piersiach. Następnie, odwiedziliśmy Akwarium Gdyńskie, gdzie kolorowe ryby tańczyły w rytm fal. Drugiego dnia znaleźliśmy się w Sopocie, na słynnym molo, stąpaliśmy po deskach, które pamiętają tysiące kroków. Spacerowaliśmy, czując pod stopami rytm morza, a potem udaliśmy się do ZOO w Oliwie, gdzie jeździliśmy elektrycznymi busami. Po pełnym wrażeń dniu, wróciliśmy do Domu.

Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do organizacji tego wyjazdu oraz uczestnikom za ich pozytywną energię i zaangażowanie. To dzięki Wam ten wyjazd był tak wyjątkowy! Już nie możemy się doczekać kolejnych wspólnych przygód!